Türkiye Piranha Portalı • Cevap gönder



Nattlarim Yumurta Döktü

Yetkili: Moderatör

Cevap gönder


İfadeler

:smile: ;) :grin: :) :? 8) :x :cry: :roll: :wink: :?: :| :mrgreen: :sad: :sagok: :asagiok: :solok: :yukariok: :fikir: :agla: :utan: :shock: :onay: :canadian: :nazar: :chinese: :arabian: :cowboy: :irish: :pimp: :muz: :tezahurat: :soguk: :yapim: :aglayan: :dans: :macerena: :tamam: :ter: :ciftesilah: :pompali: :evil: :twisted: )))III (* :melek: :baliksaka: :inv: :jason: :sicra: :balistik: :daz: :giyotin: :atesdev: :rip: :teksan: :jackson: :hg:


Yazı boyutu:

Yazı rengi
Seçenekler:

Biçim kodu AÇIK

M[img] AÇIK

[flash] KAPALI

[url] AÇIK

İfadeler AÇIK

Gönderme için doğrulama
Otomatik ileti göndermeyi engellemek için pano yöneticisi doğrulama kodu girmenizi zorunlu tutmuş. Kod aşağıdaki resim içinde gösterilmekte. Eğer görsel olarak bozuksa veya kodu okuyamıyorsanız lütfen %spano yöneticisi%s ile irtibata geçin.

Resimde gördüğünüz karakterleri aynen yazınız. Tüm karakterler küçük-büyük harf duyarsızdır ve içerisinde sıfır rakamı yer almaz.

Gönder
   

Konu inceleme - Nattlarim Yumurta Döktü
Yazar Mesaj
  İleti başlığı:  Re: Nattlarim Yumurta Döktü  Alıntı ile cevapla
U.Dalkılıç yazdı:
natıonal yazdı:
U.Dalkılıç yazdı:
Süper redlerin altına hala kum bile koyamadım .Şimdi elimde çok fazla yavru var süperlerde ürerse sıkıntı, inşallah ama er geç f1 piranha girecek tanklarımıza


Valla hocam sizin gibi bu işi layıkıyla yapan kişileri gördükçe bütün piranha severler adına seviniyorum yoksa 90 tl ye ithalat olsunda nat alalım diye beklerdik. :onay:



Teşekkür ederim gerçekten Melih bi ve benim üretmem hobinin önünü açtı Tam bizim üretiğimiz dönem bulgaristan ve rusyadan gelen balıklar pahalandı ve yasak denetlenmeye başladı .

Bundan sonra Türkiye piranhasız kalmaz heryer yerli balık dolu herkes üretebilir .

90 a gelen natla bir değil biizmkiler hakkını yememk lazım onlarında onlar fo akvaryuma adapte olmaları daha zor ve daha korkaklar. :mrgreen:


''Hakkını yememek lazım onlarında onlar Fo'' haklısın hocam 2 tane almıştım zamanında beni canımdan bezdirmişti adepte edene kadar. :mrgreen:
Emeğinize sağlık.
İleti Tarih: 06.07.2012 17:48
  İleti başlığı:  Re: Nattlarim Yumurta Döktü  Alıntı ile cevapla
natıonal yazdı:
U.Dalkılıç yazdı:
Süper redlerin altına hala kum bile koyamadım .Şimdi elimde çok fazla yavru var süperlerde ürerse sıkıntı, inşallah ama er geç f1 piranha girecek tanklarımıza


Valla hocam sizin gibi bu işi layıkıyla yapan kişileri gördükçe bütün piranha severler adına seviniyorum yoksa 90 tl ye ithalat olsunda nat alalım diye beklerdik. :onay:



Teşekkür ederim gerçekten Melih bi ve benim üretmem hobinin önünü açtı Tam bizim üretiğimiz dönem bulgaristan ve rusyadan gelen balıklar pahalandı ve yasak denetlenmeye başladı .

Bundan sonra Türkiye piranhasız kalmaz heryer yerli balık dolu herkes üretebilir .

90 a gelen natla bir değil biizmkiler hakkını yememk lazım onlarında onlar fo akvaryuma adapte olmaları daha zor ve daha korkaklar. :mrgreen:
İleti Tarih: 05.07.2012 23:47
  İleti başlığı:  Re: Nattlarim Yumurta Döktü  Alıntı ile cevapla
U.Dalkılıç yazdı:
Süper redlerin altına hala kum bile koyamadım .Şimdi elimde çok fazla yavru var süperlerde ürerse sıkıntı, inşallah ama er geç f1 piranha girecek tanklarımıza


Valla hocam sizin gibi bu işi layıkıyla yapan kişileri gördükçe bütün piranha severler adına seviniyorum yoksa 90 tl ye ithalat olsunda nat alalım diye beklerdik. :onay:
İleti Tarih: 05.07.2012 14:04
  İleti başlığı:  Re: Nattlarim Yumurta Döktü  Alıntı ile cevapla
U.Dalkılıç yazdı:
Süper redlerin altına hala kum bile koyamadım .Şimdi elimde çok fazla yavru var süperlerde ürerse sıkıntı, inşallah ama er geç f1 piranha girecek tanklarımıza


Üret sen biz seni sıkıntıya sokmayız 10'ar 20'şer misafir ederiz merak etme. :)
İleti Tarih: 05.07.2012 14:03
  İleti başlığı:  Re: Nattlarim Yumurta Döktü  Alıntı ile cevapla
Süper redlerin altına hala kum bile koyamadım .Şimdi elimde çok fazla yavru var süperlerde ürerse sıkıntı, inşallah ama er geç f1 piranha girecek tanklarımıza
İleti Tarih: 05.07.2012 13:58
  İleti başlığı:  Re: Nattlarim Yumurta Döktü  Alıntı ile cevapla
Utku abi onuda basarir , hic süphem yok bundan :onay:
İleti Tarih: 05.07.2012 12:07
  İleti başlığı:  Re: Nattlarim Yumurta Döktü  Alıntı ile cevapla
Trakya yazdı:
U.Dalkılıç yazdı:
Bende menşei farklı olduğu için formları böyle... sonuçta birbirlerini en çok yiyecek açlığa tahammülleri olmayan çağdalar .Günde bir öğün diğer öğünler birbirlerini tırtıklayıp açlığı giderirler.


Utku şu super redleri biraz kızıştırda bizde görelim şu farklı formu olan balıkları. ;)



Valla keşke o balıklar yavrulasalar. Bayılıyorum Utku'da ki Red.'lerin forumlarına.
İleti Tarih: 05.07.2012 11:57
  İleti başlığı:  Re: Nattlarim Yumurta Döktü  Alıntı ile cevapla
U.Dalkılıç yazdı:
Bende menşei farklı olduğu için formları böyle... sonuçta birbirlerini en çok yiyecek açlığa tahammülleri olmayan çağdalar .Günde bir öğün diğer öğünler birbirlerini tırtıklayıp açlığı giderirler.


Utku şu super redleri biraz kızıştırda bizde görelim şu farklı formu olan balıkları. ;)
İleti Tarih: 05.07.2012 07:52
  İleti başlığı:  Re: Nattlarim Yumurta Döktü  Alıntı ile cevapla
Bende menşei farklı olduğu için formları böyle... sonuçta birbirlerini en çok yiyecek açlığa tahammülleri olmayan çağdalar .Günde bir öğün diğer öğünler birbirlerini tırtıklayıp açlığı giderirler.
İleti Tarih: 05.07.2012 00:20
  İleti başlığı:  Re: Nattlarim Yumurta Döktü  Alıntı ile cevapla
Suan izin hazirliklarinda oldugum icin fazla zaman ayiramiyorum okan abi, dogrudur zayif kaldilar günde 1 kez yemliyorum aksam eve geldimi.
Ilk günler baya hefesle besliyordum hergün 2-3 kez ise gitmedigim zamanlarda oluyordu ama
Insan belirli bi zamandan sonra bikiyor abi ya . :cowboy:
İleti Tarih: 04.07.2012 16:53
  İleti başlığı:  Re: Nattlarim Yumurta Döktü  Alıntı ile cevapla
Yusuf bazılarının dorsum bölgeleri baya zayıf görünüyor, beslenmelerini aksatmıyorsun değil mi?
İleti Tarih: 04.07.2012 16:48
  İleti başlığı:  Re: Nattlarim Yumurta Döktü  Alıntı ile cevapla
3-4 cm vardirlar sanirim göz tahmini, digerlerini saymadim ama bence 500 tane vardir tahminimce. :shock: Belki daha da azdir belkide dahada cok. :shock:
İleti Tarih: 19.06.2012 22:10
  İleti başlığı:  Re: Nattlarim Yumurta Döktü  Alıntı ile cevapla
Kaç cm.'ler Yusuf? Sanki fazla atmamışlar gibi. Maşallah demek 500 yavru daha var he. :)
İleti Tarih: 19.06.2012 22:06
  İleti başlığı:  Re: Nattlarim Yumurta Döktü  Alıntı ile cevapla
Aykut abi al cektim, Fazla bi büyüme ben göremedim bu son 20 gün icinde belki hergün gördügümdendir.... Bunlar Evdeki yavrular, bunlari satmicam ilk heycan olduklari icin, 30 tane kendime ayirmistim eleme felan derken suan 11 tane kaldi, diger yavrular 500+ Bodrum katinda, evde yer olmadigi icin oraya eski bi 200-60-60 Tank aldim, hep kütük koydum icine, büyümelerini bekliyorum, az büyüsünler ve bir isik sistemiri kuriyim oraya, onlarin resminide cekecem, onlar daha baya kücük, günde bi kez yemlemeye iniyorum assaya, Belki ondan kaynaklaniyorur...


Resim
Resim
Resim
Resim
İleti Tarih: 19.06.2012 20:38
  İleti başlığı:  Re: Nattlarim Yumurta Döktü  Alıntı ile cevapla
aykut_oruc yazdı:
Yusuf yavruların güncel fotolarını bir koysana. Formlarını merak ediyorum açıkcası.


Tamam aykut abi aksama eklerim insallah suan evde degilim.
İleti Tarih: 19.06.2012 10:52


  

cron