Piranha Üretim Deneyimi

Yetkili: Moderatör

Cevap gönder


İfadeler

:smile: ;) :grin: :) :? 8) :x :cry: :roll: :wink: :?: :| :mrgreen: :sad: :sagok: :asagiok: :solok: :yukariok: :fikir: :agla: :utan: :shock: :onay: :canadian: :nazar: :chinese: :arabian: :cowboy: :irish: :pimp: :muz: :tezahurat: :soguk: :yapim: :aglayan: :dans: :macerena: :tamam: :ter: :ciftesilah: :pompali: :evil: :twisted: )))III (* :melek: :baliksaka: :inv: :jason: :sicra: :balistik: :daz: :giyotin: :atesdev: :rip: :teksan: :jackson: :hg:


Yazı boyutu:

Yazı rengi
Seçenekler:

Biçim kodu AÇIK

M[img] AÇIK

[flash] KAPALI

[url] AÇIK

İfadeler AÇIK

Gönderme için doğrulama
Otomatik ileti göndermeyi engellemek için pano yöneticisi doğrulama kodu girmenizi zorunlu tutmuş. Kod aşağıdaki resim içinde gösterilmekte. Eğer görsel olarak bozuksa veya kodu okuyamıyorsanız lütfen %spano yöneticisi%s ile irtibata geçin.

Resimde gördüğünüz karakterleri aynen yazınız. Tüm karakterler küçük-büyük harf duyarsızdır ve içerisinde sıfır rakamı yer almaz.

Gönder
   

Konu inceleme - Piranha Üretim Deneyimi
Yazar Mesaj
  İleti başlığı:  Re: Piranha Üretim Deneyimi  Alıntı ile cevapla
Ele avuca gelmiş fırlamalar. :nazar: :onay:
İleti Tarih: 11.05.2017 23:32
  İleti başlığı:  Re: Piranha Üretim Deneyimi  Alıntı ile cevapla
Ben dedimmmm. :mrgreen: Maşallah kardeşim kuzucuklara. Büyümüşler de elden yem yiyorlarmış. Satış boyuna doğru gelmişler. Yavaş yavaş ilan verebilirsin. ;)
İleti Tarih: 11.05.2017 09:39
  İleti başlığı:  Re: Piranha Üretim Deneyimi  Alıntı ile cevapla
Biri elden besleme mi dedi ;)


Video bağlantısı
İleti Tarih: 10.05.2017 20:52
  İleti başlığı:  Re: Piranha Üretim Deneyimi  Alıntı ile cevapla
kmndn yazdı:
Pilli hava motoru ile ısı da çok düşmedikçe sorunsuz gidiyorlar tam dört gün pilli hava motoru ile otel,taşınma gibi çok şey atlattılar ama iyiler büyükler de küçüklerde iyi durumda... ;)

İyi maşallah demek ki bu şekilde yolculuk yapılabiliyormuş. Bir şey daha öğrendik sayende. :onay:
İleti Tarih: 03.04.2017 15:04
  İleti başlığı:  Re: Piranha Üretim Deneyimi  Alıntı ile cevapla
Pilli hava motoru ile ısı da çok düşmedikçe sorunsuz gidiyorlar tam dört gün pilli hava motoru ile otel,taşınma gibi çok şey atlattılar ama iyiler büyükler de küçüklerde iyi durumda... ;)
İleti Tarih: 03.04.2017 09:52
  İleti başlığı:  Re: Piranha Üretim Deneyimi  Alıntı ile cevapla
Maşallah, çok sevindim kardeşim sorunsuz gittiklerine. ;)
İleti Tarih: 03.04.2017 09:33
  İleti başlığı:  Re: Piranha Üretim Deneyimi  Alıntı ile cevapla
Sorunsuz bir nakil işlemi olmuş gibi tipleri de belirginleşmiş kerataların. :onay: :nazar:
İleti Tarih: 03.04.2017 08:24
  İleti başlığı:  Re: Piranha Üretim Deneyimi  Alıntı ile cevapla

Video bağlantısı
1517 km yol gittikten sonra yeni akvaryumumuza kurulduk.Gayet sağlıklıyız ve bir ayı geçtik,yöneticilerimizin ellerinden ısırırız diyorlar :mrgreen:
İleti Tarih: 03.04.2017 00:27
  İleti başlığı:  Re: Piranha Üretim Deneyimi  Alıntı ile cevapla
Eyvallah abi dikkat edeceğim :) artık ışık açılınca ve akvaryuma tıklatınca korkmaya başladılar :) ,piranhalarım korkuyor diye sevinmek tuhaf belki ama yumurtadan canlandıklarını görünce böyle şeyler bile mutlu ediyor :)
İleti Tarih: 25.03.2017 16:55
  İleti başlığı:  Re: Piranha Üretim Deneyimi  Alıntı ile cevapla
Hımmm, kardeşim piranhalarda yaşanan en sık hastalığa yakalanmışlar. ERGENLİK :mrgreen: Bu saatten sonra daha dikkatli olacaksın yemsiz kaldıklarında birbirlerini yerler.
Yemsiz kalmazlar yine birbirlerini yerler. :mrgreen: Maşallah. :nazar: :nazar: :nazar:
İleti Tarih: 25.03.2017 13:51
  İleti başlığı:  Re: Piranha Üretim Deneyimi  Alıntı ile cevapla
Birkaç gündür piranha yavrularımın bazılarının kuyruk kökünde siyahlaşma görüyorum. Sebebi ne olabilir bilemedim ;) kısa bir video çektim oradaki yavrunun kuyruğu net belli...



Video bağlantısı
İleti Tarih: 25.03.2017 12:53
  İleti başlığı:  Re: Piranha Üretim Deneyimi  Alıntı ile cevapla
Aytaç DEMİRKOL yazdı:
Tiplere bak ya en cici haldeler bir kaç aya tam yamyam olurlar. :nazar: :onay: Üretim başarısı statüsü en kısa sürede güncellenecek. :onay:


Teşekkür ederim :) gerçekten çok yaramazlar.
İleti Tarih: 22.03.2017 22:33
  İleti başlığı:  Re: Piranha Üretim Deneyimi  Alıntı ile cevapla
Tiplere bak ya en cici haldeler bir kaç aya tam yamyam olurlar. :nazar: :onay: Üretim başarısı statüsü en kısa sürede güncellenecek. :onay:
İleti Tarih: 22.03.2017 20:20
  İleti başlığı:  Re: Piranha Üretim Deneyimi  Alıntı ile cevapla

Video bağlantısı

ELEKTRİK GİDİNCE BENİM YARAMAZLAR...(misal)

Nasıl çalışıyor lan bu ısıtıcı modundalar :)
İleti Tarih: 22.03.2017 18:19
  İleti başlığı:  Re: Piranha Üretim Deneyimi  Alıntı ile cevapla

Video bağlantısı

HUNHARCA YEMEK YEMEK :)

HD izleyiniz.
İleti Tarih: 22.03.2017 18:11


  

cron