Üretim Arifesi

Yetkili: Moderatör


Konuya cevap yaz
 11 sayfadan 1. sayfa [ 164 ileti ]
[Sayfaya git]   1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Sonraki
Yazar Mesaj

Çevrimdışı Serkan AKKAŞ

Moderator

Moderator


Kayıt: 03.09.2010 10:54

İleti: 6082

Yaş: 40

Konum: ANKARA MATBAACI

İletiTarih: 19.06.2011 19:12   İleti başlığı: Üretim Arifesi   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Arkadaşlar Ankara' da bir arkadaşımızdan önceden yumurta dökmüş olan 10 adet 2 yaşında Nat aldım. Tanka biraz alışsınlar kısmetse hazırlıklar başlıyacak. Tecrübeli arkadaşlarımızdan öğrendiklerimizi uygulamaya koyacaz bakalım ortaya neler çıkacak. Şimdilik tankta 18 adet balık var :grin: Sayı biraz fazla ama aralarında kurlaşanlar olursa onlarıda ayrı bir tanka alacaz herhalde. Yada ilerleyen zamanlarda tankın sayısını azaltmaya gidecez. Üretime uygun olanları elimizde tutup diğerlerine yol verecez :onay:
0 532 574 36 60 - ANKARA
12 Adet Damızlık Nattereri
4 Adet F0 Nattereri
4 Adet Damızlık CARİBA ( KISMET :) )
1 Adet Rhom Black Peru
Veee Yine Albino Full Red' lere dönüş. :)
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı Mr. Nobody

TPF Özel Üyesi

TPF Özel Üyesi


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 10.03.2010 15:11

İleti: 6778

Yaş: 41

Konum: Kahramanmaraş-Türkoğlu 12/07/1976

İletiTarih: 19.06.2011 20:29   İleti başlığı: Re: Üretim Arifesi   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Serkan beklenen an yaklaştı sanırım :mrgreen:
Okan YEŞİLÖZ-Yaş:40-Kahramanmaraş-Türkoğlu
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı lionhope

Piranhacı

Piranhacı


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 18.03.2011 04:45

İleti: 570

Yaş: 42

Konum: Eryaman - Ankara (izmir'li)

İletiTarih: 19.06.2011 21:15   İleti başlığı: Re: Üretim Arifesi   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Serkan mürüvvetlerini gör kardeşim :melek: inşaallah sende muradına erersin, darısı başımıza.
1975 İZMİR
Eryaman / Ankara

150 x 60 x 60 High Tech
Neon Tetra, Kirmizi Burun, Rasbora, Kiraz Karidesi
100 x 40 x 50 Melek, Discus
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı Serkan AKKAŞ

Moderator

Moderator


Kayıt: 03.09.2010 10:54

İleti: 6082

Yaş: 40

Konum: ANKARA MATBAACI

İletiTarih: 20.06.2011 07:20   İleti başlığı: Re: Üretim Arifesi   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Teşekkür ederim arkadaşlar :grin: Walla tanka şu an acayip bir hareket gelmiş durumda. İnşallah hobiye başladığımız günden beri özlemini çektiğimiz zevkleri yaşarız :onay: Darısı isteyen diğer arkadaşların başına ;)
0 532 574 36 60 - ANKARA
12 Adet Damızlık Nattereri
4 Adet F0 Nattereri
4 Adet Damızlık CARİBA ( KISMET :) )
1 Adet Rhom Black Peru
Veee Yine Albino Full Red' lere dönüş. :)
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı F.Basaran

TPF Özel Üyesi

TPF Özel Üyesi


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 21.03.2007 14:29

İleti: 3074

Yaş: 31

Konum: Bodrum

İletiTarih: 20.06.2011 09:11   İleti başlığı: Re: Üretim Arifesi   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Hayırlı uğurlu olsun Serkan Abi resimlerini eklicekmisin? Söz maşallah demeden geçmicem. :) :)
Resim
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı Serkan AKKAŞ

Moderator

Moderator


Kayıt: 03.09.2010 10:54

İleti: 6082

Yaş: 40

Konum: ANKARA MATBAACI

İletiTarih: 20.06.2011 11:31   İleti başlığı: Re: Üretim Arifesi   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

leggera yazdı:
Hayırlı uğurlu olsun Serkan Abi resimlerini eklicekmisin? Söz maşallah demeden geçmicem. :) :)

Fıratım inşallah en kısa zamanda ekliycem. :grin:
0 532 574 36 60 - ANKARA
12 Adet Damızlık Nattereri
4 Adet F0 Nattereri
4 Adet Damızlık CARİBA ( KISMET :) )
1 Adet Rhom Black Peru
Veee Yine Albino Full Red' lere dönüş. :)
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı Dr.CaPa BuRRo

TPF Özel Üyesi

TPF Özel Üyesi


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 07.02.2007 22:46

İleti: 17270

Yaş: 34

Konum: B.Düzü/İST

İletiTarih: 25.06.2011 22:21   İleti başlığı: Re: Üretim Arifesi   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Adaş abim hayırlı haberlerini bekliyoruz.
SERKAN ORBAY AKBAYIR

Serrasalmus Manueli (METİN OKTAY)
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı Serkan AKKAŞ

Moderator

Moderator


Kayıt: 03.09.2010 10:54

İleti: 6082

Yaş: 40

Konum: ANKARA MATBAACI

İletiTarih: 26.06.2011 19:40   İleti başlığı: Re: Üretim Arifesi   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Dr.CaPa BuRRo yazdı:
Adaş abim hayırlı haberlerini bekliyoruz.

Serkanım balıkları ekledik bakalım. Torf morf da tamam. Suyun sıcaklığı 30-31 derece. Yani herşey hazır gibi. Acaba eski tankıda yanı başlarına kursam da içine büyükleri ayırsam mı ? Ne dersiniz ?
0 532 574 36 60 - ANKARA
12 Adet Damızlık Nattereri
4 Adet F0 Nattereri
4 Adet Damızlık CARİBA ( KISMET :) )
1 Adet Rhom Black Peru
Veee Yine Albino Full Red' lere dönüş. :)
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı özcan_344

Piranhacı

Piranhacı


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 27.07.2010 09:13

İleti: 992

Yaş: 23

Konum: SAMSUN

İletiTarih: 27.06.2011 09:27   İleti başlığı: Re: Üretim Arifesi   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Serkan abi hayırlısını diliyorum. :nazar:
Resim
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı Serkan AKKAŞ

Moderator

Moderator


Kayıt: 03.09.2010 10:54

İleti: 6082

Yaş: 40

Konum: ANKARA MATBAACI

İletiTarih: 04.07.2011 08:36   İleti başlığı: Re: Üretim Arifesi   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Arkadaşlar bugün 3 tane balığın ayrı ayrı yerlerde kuma üflediğini gördüm. Renkleri de kapkara olmuş. Akvaryum biraz kalabalık gibi. Artık öteki tankı kurup balıkları ayırmanın vakti geldi anlaşılan :onay:
0 532 574 36 60 - ANKARA
12 Adet Damızlık Nattereri
4 Adet F0 Nattereri
4 Adet Damızlık CARİBA ( KISMET :) )
1 Adet Rhom Black Peru
Veee Yine Albino Full Red' lere dönüş. :)
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı lionhope

Piranhacı

Piranhacı


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 18.03.2011 04:45

İleti: 570

Yaş: 42

Konum: Eryaman - Ankara (izmir'li)

İletiTarih: 04.07.2011 08:46   İleti başlığı: Re: Üretim Arifesi   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Hayirlisi olsun Serkan, iyi haberlerini bekliyoruz.
1975 İZMİR
Eryaman / Ankara

150 x 60 x 60 High Tech
Neon Tetra, Kirmizi Burun, Rasbora, Kiraz Karidesi
100 x 40 x 50 Melek, Discus
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı F.Basaran

TPF Özel Üyesi

TPF Özel Üyesi


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 21.03.2007 14:29

İleti: 3074

Yaş: 31

Konum: Bodrum

İletiTarih: 04.07.2011 08:48   İleti başlığı: Re: Üretim Arifesi   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

serkan akkaş yazdı:
Arkadaşlar bugün 3 tane balığın ayrı ayrı yerlerde kuma üflediğini gördüm. Renkleri de kapkara olmuş. Akvaryum biraz kalabalık gibi. Artık öteki tankı kurup balıkları ayırmanın vakti geldi anlaşılan :onay:

Ooo hadi hayırlı olsun Serkan Abi torunlar geliyor demekki kısa zamanda. :muz: :canadian:
Resim
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı Mr. Nobody

TPF Özel Üyesi

TPF Özel Üyesi


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 10.03.2010 15:11

İleti: 6778

Yaş: 41

Konum: Kahramanmaraş-Türkoğlu 12/07/1976

İletiTarih: 04.07.2011 09:10   İleti başlığı: Re: Üretim Arifesi   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Serkan beklenen vakit yaklaştı sanırım :mrgreen:
Okan YEŞİLÖZ-Yaş:40-Kahramanmaraş-Türkoğlu
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı Serkan AKKAŞ

Moderator

Moderator


Kayıt: 03.09.2010 10:54

İleti: 6082

Yaş: 40

Konum: ANKARA MATBAACI

İletiTarih: 04.07.2011 09:42   İleti başlığı: Re: Üretim Arifesi   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Arkadaşlar sabırsızlıkla bekliyorum valla. Her an tankta yumurta görünebilir herhalde :roll: Ya da bana öyle geliyo :grin:
0 532 574 36 60 - ANKARA
12 Adet Damızlık Nattereri
4 Adet F0 Nattereri
4 Adet Damızlık CARİBA ( KISMET :) )
1 Adet Rhom Black Peru
Veee Yine Albino Full Red' lere dönüş. :)
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı yasan

Kayıtlı Üye

Kayıtlı Üye


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 02.12.2007 12:47

İleti: 224

Yaş: 28

Konum: ANKARA

İletiTarih: 04.07.2011 10:11   İleti başlığı: Re: Üretim Arifesi   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Hayırlı olsun serkan abi eğer üretirsen gelirim bir yemek ısmarlarım alırım 8 10 balık giderim ona göre :melek: :grin:
mustafa YASAN
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 
Önceki iletileri göster:  Sıralama  
Konuya cevap yaz
 11 sayfadan 1. sayfa [ 164 ileti ]
[Sayfaya git]   1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Sonraki


Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir

Bu forumda yeni konular açabilirsiniz
Bu forumda konulara cevap yazabilirsiniz
Bu forumda kendi iletilerinizi değiştiremezsiniz
Bu forumda kendi iletilerinizi silemezsiniz