Gençler Büyüdü, Eski ve Yeni Halleri

Yetkili: Moderatör


Konuya cevap yaz
 1 sayfadan 1. sayfa [ 9 ileti ]

Yazar Mesaj

Çevrimdışı korsan

Kayıtlı Üye

Kayıtlı Üye


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 13.09.2013 21:40

İleti: 55

Yaş: 29

Konum: isim:Nuri Emre KONYA

İletiTarih: 10.05.2017 11:21   İleti başlığı: Gençler Büyüdü, Eski ve Yeni Halleri   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Resim


Bu ara 2 erkekde baya bi agresifleşme var. Rekabet gibi.

Video bağlantısı
Resim
    NURİ EMRE YESİL
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı Serkan AKKAŞ

Moderator

Moderator


Kayıt: 03.09.2010 10:54

İleti: 6136

Yaş: 40

Konum: ANKARA MATBAACI

İletiTarih: 11.05.2017 09:42   İleti başlığı: Re: Gençler Büyüdü, Eski ve Yeni Halleri   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Maşallah kardeşim. Damızlık boya ulaşmışlar. ;) :nazar: :nazar: :nazar:
0 532 574 36 60 - ANKARA
12 Adet Damızlık Nattereri
4 Adet F0 Nattereri
4 Adet Damızlık CARİBA ( KISMET :) )
1 Adet Rhom Black Peru
Veee Yine Albino Full Red' lere dönüş. :)
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı sercat46

Kayıtlı Üye

Kayıtlı Üye


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 29.06.2016 17:01

İleti: 227

Yaş: 30

Konum: Bursa

İletiTarih: 11.05.2017 10:37   İleti başlığı: Re: Gençler Büyüdü, Eski ve Yeni Halleri   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Tam tosun olmuşlar tam :onay:

Sağlıklı hobiler ;)
Sertaç UÇAN
Bursa / 28 yaş
150x55x65 tank 16x Pygocentrus Nattereri
100x40x50 tank 1x FlowernHorn
100x40x50 tank 30x Zebra Ciklet
60x30x40 tank 2x Zebra Ciklet
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı korsan

Kayıtlı Üye

Kayıtlı Üye


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 13.09.2013 21:40

İleti: 55

Yaş: 29

Konum: isim:Nuri Emre KONYA

İletiTarih: 11.05.2017 13:51   İleti başlığı: Re: Gençler Büyüdü, Eski ve Yeni Halleri   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Serkan AKKAŞ yazdı:
Maşallah kardeşim. Damızlık boya ulaşmışlar. ;) :nazar: :nazar: :nazar:


Eyvallah Serkan abi saolasın.
Aynen Damızlık boya ulaştılar inşallah, 6 balık beraberken çiftleşme olurmu acaba :?:
Resim
    NURİ EMRE YESİL
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı korsan

Kayıtlı Üye

Kayıtlı Üye


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 13.09.2013 21:40

İleti: 55

Yaş: 29

Konum: isim:Nuri Emre KONYA

İletiTarih: 11.05.2017 13:52   İleti başlığı: Re: Gençler Büyüdü, Eski ve Yeni Halleri   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

sercat46 yazdı:
Tam tosun olmuşlar tam :onay:

Sağlıklı hobiler ;)


Saol kardeşim. :onay:
Resim
    NURİ EMRE YESİL
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı Serkan AKKAŞ

Moderator

Moderator


Kayıt: 03.09.2010 10:54

İleti: 6136

Yaş: 40

Konum: ANKARA MATBAACI

İletiTarih: 11.05.2017 15:45   İleti başlığı: Re: Gençler Büyüdü, Eski ve Yeni Halleri   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

korsan yazdı:
Serkan AKKAŞ yazdı:
Maşallah kardeşim. Damızlık boya ulaşmışlar. ;) :nazar: :nazar: :nazar:


Eyvallah Serkan abi saolasın.
Aynen Damızlık boya ulaştılar inşallah, 6 balık beraberken çiftleşme olurmu acaba :?:

Olur olurr neden olmasın. ;)
0 532 574 36 60 - ANKARA
12 Adet Damızlık Nattereri
4 Adet F0 Nattereri
4 Adet Damızlık CARİBA ( KISMET :) )
1 Adet Rhom Black Peru
Veee Yine Albino Full Red' lere dönüş. :)
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı Aytaç DEMİRKOL

Moderator

Moderator


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 19.08.2012 16:43

İleti: 4405

Yaş: 32

Konum: ANKARA 04/02/1985

İletiTarih: 11.05.2017 23:31   İleti başlığı: Re: Gençler Büyüdü, Eski ve Yeni Halleri   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Maşallah tosunlara,tankın oksijen seviyesini biraz yükseltmek lazım çok hızlı ve derin nefes alıyorlar tank yetmiyor onlara artık büyümüşler baya. :onay:
Rhombeus(xingu) & Spilopleura(gold) 125x60x65h
12 Natteri 150*70*50h
Canlı doğuranlar 150*70*50h (moscow green,alman,gold,full red lepistes-blackmolly,ingilizplati)jawamoss,helana)
Beta halfmoon x4

^^ASLA VAZGEÇME^^
American Bull Terrier
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı korsan

Kayıtlı Üye

Kayıtlı Üye


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 13.09.2013 21:40

İleti: 55

Yaş: 29

Konum: isim:Nuri Emre KONYA

İletiTarih: 12.05.2017 13:40   İleti başlığı: Re: Gençler Büyüdü, Eski ve Yeni Halleri   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Aytaç DEMİRKOL yazdı:
Maşallah tosunlara tankın oksijen seviyesini biraz yükseltmek lazım çok hızlı ve derin çekiyorlar tank yetmiyor onlara artık büyümüşler baya. :onay:


Sağ ol abi, haklısın akvaryum küçük gelmeye başladı ama sayıda azalacak gibi. Küçüklerden birini yemeye çalıştılar, sonra hastalandı. Gözünde beyazlık var ve kafasında, çenesinde bazı derileri soyuldu. Şimdi ayrı tank da. Onu eleyemeyince şimdi de tank da kalan küçüğe dalıyorlar arada. :balistik: :balistik: Daha öncede bir çok kez elemeye engel oldum bu şekilde ama benim yaramazlar çok agresif. Tankın yanında yedek tank tutuyorum.
Resim
    NURİ EMRE YESİL


En son Serkan AKKAŞ tarafından, 15.05.2017 09:30 tarihinde değiştirildi, toplamda 2 değişiklik yapıldı.
Türkçe İmla Kuralları.
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı aykut_oruc

TPF Özel Üyesi

TPF Özel Üyesi


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 09.06.2007 08:16

İleti: 12082

Yaş: 37

Konum: İSTANBUL 1980

İletiTarih: 17.05.2017 13:53   İleti başlığı: Re: Gençler Büyüdü, Eski ve Yeni Halleri   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Maşallah tam damızlıklar. :onay:
----------Aykut Oruç DURMUŞOĞLU----------
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 
Önceki iletileri göster:  Sıralama  
Konuya cevap yaz
 1 sayfadan 1. sayfa [ 9 ileti ]



Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir

Bu forumda yeni konular açabilirsiniz
Bu forumda konulara cevap yazabilirsiniz
Bu forumda kendi iletilerinizi değiştiremezsiniz
Bu forumda kendi iletilerinizi silemezsiniz