Hediye Var

Yetkili: Moderatör


Bu konu kilitlenmiştir, iletilerinizi düzeltemezsiniz ve cevap yazamazsınız.
 1 sayfadan 1. sayfa [ 5 ileti ]

Yazar Mesaj

Çevrimdışı Serkan AKKAŞ

Moderator

Moderator


Kayıt: 03.09.2010 10:54

İleti: 6339

Yaş: 41

Konum: ANKARA MATBAACI

İletiTarih: 20.03.2018 19:09   İleti başlığı: Hediye Var   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Cinsi : Piranha Nattereri
Adet : 15 adet
Uzunluk : 7-9 cm
Yer : Ankara
Diğer bilgiler : Arkadaşlar balıklar küçükken birbirinin tek gözlerini yediler. Aralarında 3-4 tane de sağlam vardır. Gayet sağlıklı balıklardır. Yanlışlıkla müşterilere göndermemek için ayırmıştım balıkları. Arzu eden olursa ELDEN TESLİM ETMEK ŞARTIYLA ve toplu olarak verilecektir.
0 532 574 36 60 - ANKARA
12 Adet Damızlık Nattereri
3 Adet F0 Nattereri
Veee Yine Albino Full Red' lere dönüş. :)
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı Burak Culcu

Kayıtlı Üye

Kayıtlı Üye


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 17.09.2017 19:03

İleti: 76

Yaş: 21

İletiTarih: 21.03.2018 20:35   İleti başlığı: Re: Hediye Var   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Talibim Serkan abi :grin:
150*40*50=15 x Nattari
100*50*60=6 x Nattari
100*30*40=Canlı Doğuran
40*20*20 =Gecko Terrarium
100*40*30=1x Serrasalmus Nattarius《 Jilet 》:D
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı Serkan AKKAŞ

Moderator

Moderator


Kayıt: 03.09.2010 10:54

İleti: 6339

Yaş: 41

Konum: ANKARA MATBAACI

İletiTarih: 22.03.2018 09:45   İleti başlığı: Re: Hediye Var   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Burak Culcu yazdı:
Talibim Serkan abi :grin:

Talipsen gel al kardeşim. ;)
0 532 574 36 60 - ANKARA
12 Adet Damızlık Nattereri
3 Adet F0 Nattereri
Veee Yine Albino Full Red' lere dönüş. :)
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı Burak Culcu

Kayıtlı Üye

Kayıtlı Üye


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 17.09.2017 19:03

İleti: 76

Yaş: 21

İletiTarih: 22.03.2018 19:21   İleti başlığı: Re: Hediye Var   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Serkan AKKAŞ yazdı:
Burak Culcu yazdı:
Talibim Serkan abi :grin:

Talipsen gel al kardeşim. ;)


Eyvallah abim benim haber vercem sana ben :onay:
150*40*50=15 x Nattari
100*50*60=6 x Nattari
100*30*40=Canlı Doğuran
40*20*20 =Gecko Terrarium
100*40*30=1x Serrasalmus Nattarius《 Jilet 》:D
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı Serkan AKKAŞ

Moderator

Moderator


Kayıt: 03.09.2010 10:54

İleti: 6339

Yaş: 41

Konum: ANKARA MATBAACI

İletiTarih: 24.03.2018 13:31   İleti başlığı: Re: Hediye Var   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Burak hayırlı olsun kardeşim. :onay: Konuyu da kilitliyorum. ;)
0 532 574 36 60 - ANKARA
12 Adet Damızlık Nattereri
3 Adet F0 Nattereri
Veee Yine Albino Full Red' lere dönüş. :)
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 
Önceki iletileri göster:  Sıralama  
Bu konu kilitlenmiştir, iletilerinizi düzeltemezsiniz ve cevap yazamazsınız.
 1 sayfadan 1. sayfa [ 5 ileti ]



Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir

Bu forumda yeni konular açabilirsiniz
Bu forumda konulara cevap yazabilirsiniz
Bu forumda kendi iletilerinizi değiştiremezsiniz
Bu forumda kendi iletilerinizi silemezsiniz

  

cron