Lepisteslerim hamile mi ?

Yetkili: Moderatör


Konuya cevap yaz
 1 sayfadan 1. sayfa [ 9 ileti ]

Yazar Mesaj

Çevrimdışı jetblacklife

Kayıtlı Üye

Kayıtlı Üye


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 29.06.2011 02:31

İleti: 138

Yaş: 25

İletiTarih: 13.01.2015 23:41   İleti başlığı: Lepisteslerim hamile mi ?   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

İyi aksamlar öncelikle acaba lepisteslerim hamile mi anlayan bir fikir sahibi olan arkadaslar ve abilerim yorum yapabilirler mi ? İki fotoğrafta ayrı ayrı balıklara ait. Resim
Resim
Mert Bacak
Yeşilyurt/İZMİR
07.07.1992
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı Çağlar GÜNEŞ

Koleksiyoncu

Koleksiyoncu


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 28.05.2014 18:04

İleti: 431

Yaş: 28

Konum: Balıkesir

İletiTarih: 14.01.2015 01:19   İleti başlığı: Re: Lepisteslerim hamile mi ?   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

İkiside hamile. Üst resimdekinin yavrulaması diğerinden daha yakın anüs kısmı iyice siyahlasmış ve karnı sismis
Çağlar GÜNEŞ

Balıkesir / Karesi

Alkış tutunca gökten yıldız ile hilâl Üze Tengri diyor, kan için size helâl...!
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı jetblacklife

Kayıtlı Üye

Kayıtlı Üye


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 29.06.2011 02:31

İleti: 138

Yaş: 25

İletiTarih: 14.01.2015 01:33   İleti başlığı: Re: Lepisteslerim hamile mi ?   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Ayirmalimiyim şuan onu ?
Mert Bacak
Yeşilyurt/İZMİR
07.07.1992
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı Aytaç DEMİRKOL

Moderator

Moderator


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 19.08.2012 16:43

İleti: 4427

Yaş: 32

Konum: ANKARA 04/02/1985

İletiTarih: 14.01.2015 08:23   İleti başlığı: Re: Lepisteslerim hamile mi ?   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Biraz daha zamanı var ama ayırabilirsin büyük bir yavruluk edin strese girmez doğum sancısı başlayınca yukarı aşağı hızlı ve ani hareketler yapar büyük yavruluk olur ise bunu da gözlemler sin sıcaklık şuan kaç derece de bilmiyorum ama doğuma yakın zaman da 2 C lik artış doğumu kolaylaştırır. :onay:
Rhombeus (xingu) & Spilopleura (gold) 150x70x50h
Rhombeus (black peru) 125x60x65h
12 Natteri 150*70*50h
Canlı doğuranlar 150*70*50h (moscow green,alman,gold,full red lepistes-blackmolly,ingilizplati)jawamoss,helana)
Beta halfmoon x4 40x20x30

^^ASLA VAZGEÇME^^
American Bull Terrier
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı jetblacklife

Kayıtlı Üye

Kayıtlı Üye


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 29.06.2011 02:31

İleti: 138

Yaş: 25

İletiTarih: 14.01.2015 09:35   İleti başlığı: Re: Lepisteslerim hamile mi ?   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

25 derece de abi,daha yavruluk almamistim zaten büyük bi yavruluk alırım o zaman teşekkürler abi.
Mert Bacak
Yeşilyurt/İZMİR
07.07.1992
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı Aytaç DEMİRKOL

Moderator

Moderator


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 19.08.2012 16:43

İleti: 4427

Yaş: 32

Konum: ANKARA 04/02/1985

İletiTarih: 14.01.2015 10:08   İleti başlığı: Re: Lepisteslerim hamile mi ?   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

jetblacklife yazdı:
25 derece de abi,daha yavruluk almamistim zaten büyük bi yavruluk alırım o zaman teşekkürler abi.


Sancılar başlayınca 26-27 C hamilenin doğumunu kolaylaştırır doğum sonrası ısıyı tekrar düşürürsün. Doğumdan sonra anne bitkin olacağı için kaliteli kuru yem ve hem anne hemde yavrular için artemia hazırlaman da fayda var. :onay:
Rhombeus (xingu) & Spilopleura (gold) 150x70x50h
Rhombeus (black peru) 125x60x65h
12 Natteri 150*70*50h
Canlı doğuranlar 150*70*50h (moscow green,alman,gold,full red lepistes-blackmolly,ingilizplati)jawamoss,helana)
Beta halfmoon x4 40x20x30

^^ASLA VAZGEÇME^^
American Bull Terrier
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı jetblacklife

Kayıtlı Üye

Kayıtlı Üye


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 29.06.2011 02:31

İleti: 138

Yaş: 25

İletiTarih: 14.01.2015 10:22   İleti başlığı: Re: Lepisteslerim hamile mi ?   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Hangi yemi tavsiye edersin ? Artemia hazirlamanin kolay yolu var mi birde abi ? Dışardan mi almalıyım ?
Mert Bacak
Yeşilyurt/İZMİR
07.07.1992
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı Aytaç DEMİRKOL

Moderator

Moderator


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 19.08.2012 16:43

İleti: 4427

Yaş: 32

Konum: ANKARA 04/02/1985

İletiTarih: 14.01.2015 20:22   İleti başlığı: Re: Lepisteslerim hamile mi ?   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

jetblacklife yazdı:
Hangi yemi tavsiye edersin ? Artemia hazirlamanin kolay yolu var mi birde abi ? Dışardan mi almalıyım ?


Seranın veya jbl in pul yemlerine bakabilirsin. Artemia ise yumurtalarını alırsın marka alırsan biraz daha fazla yumurtan olur açık alırsan da ölçeği biraz fazla tutar açılan yumurta sayını yine eşitler sin. Yuvarlak dibi diz 3-5 lt lik bir kavanoza dinlenmiş veya hazır su koy bir tatlı kaşığı tuz,sonra güçlü bir hava motoru ile içine bir hava taşı ya da dibe vantuz ile sabitlenmiş hava hortumunu salla kaloriferin üzerine ya da yakınına koy hava motorunu çalıştır tuz iyice karıştıktan sonra 20 dakika falan çıkartmak istediğin kadar bu ortalama 2 çay kaşığı yeter kavanoza koy. Yumurtalar dibe çökmemeli bu yüzden hava taşı ya da hortumu tam ortaya koyman da fayda var. 24-36 saat arası yumurtalar çıkmış olur toplamak için artemia süzgeci ya da kavanozu yumurtalar çıktık dan sonra komple alüminyum folya ile sar ışık almayacak şekilde ve dibe biraz yakın bir yerden ufak bir delik aç 3-5 cm çapında oraya güçlü bir ışık vurdur masa lambası gibi hepsi oraya toplanır zaten hortum ile oradan dip çeker gibi sifon yapar çoğunu toplarsın. :onay:
Rhombeus (xingu) & Spilopleura (gold) 150x70x50h
Rhombeus (black peru) 125x60x65h
12 Natteri 150*70*50h
Canlı doğuranlar 150*70*50h (moscow green,alman,gold,full red lepistes-blackmolly,ingilizplati)jawamoss,helana)
Beta halfmoon x4 40x20x30

^^ASLA VAZGEÇME^^
American Bull Terrier
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı jetblacklife

Kayıtlı Üye

Kayıtlı Üye


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 29.06.2011 02:31

İleti: 138

Yaş: 25

İletiTarih: 15.01.2015 00:45   İleti başlığı: Re: Lepisteslerim hamile mi ?   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Denicem Aytaç abi tesekkurler .
Mert Bacak
Yeşilyurt/İZMİR
07.07.1992
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 
Önceki iletileri göster:  Sıralama  
Konuya cevap yaz
 1 sayfadan 1. sayfa [ 9 ileti ]



Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

Bu forumda yeni konular açabilirsiniz
Bu forumda konulara cevap yazabilirsiniz
Bu forumda kendi iletilerinizi değiştiremezsiniz
Bu forumda kendi iletilerinizi silemezsiniz