Bir Ordunun Doğuşu

Yetkili: Moderatör


Konuya cevap yaz
 14 sayfadan 1. sayfa [ 201 ileti ]
[Sayfaya git]   1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Sonraki
Yazar Mesaj

Çevrimdışı TORK

Üretim Başarısı

Üretim Başarısı


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 06.05.2005 16:04

İleti: 5863

Yaş: 34

Konum: İstanbul

İletiTarih: 19.07.2009 01:22   İleti başlığı: Bir Ordunun Doğuşu   

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Herkese merheba,geçenlerde aldığım balıklar ilk beceriksiz çiftşeşmelerinin ardından birkez daha çiftleştilerki akvaryum yumurta deryası oldu desem yeridir.
11 balıktan 5 çitf çıktı ve hepsi aynı batımda tek akvaryumda çiftleşti,izlemek inanın mükemmeldi.Bilmiyorum hiç 5 çift yani 10 balık çiftleşirken rastladınızmı ben ilk defa rastladığım için çok şaşırmıştım.Video ya bile aldım tabi şaşkınlığımdan kendimi balıkların mükemmel dansından ve titremelerini izlemekten alamadım.O anlarını videoya alamadım ama yinede hepsiniN çifteşmelerini (danslarını alamasamda) yumurta dökerken aldım.Ortamın biraz karanlık olması iyi göstermesede idare eder,ekran kalitesi iyi olanlar izleyebilir.
İlgilenemediğimden ölüceklerini umuyordum ama biraz üstüne gidip vakit ayırdım.Bu yüzden yem yediklerini görmeden sizinle paylaşmak istemedim.İşallah bundan sonrada bir aksiklik çıkmaz ise hepbirlikte büyütecez bu orduyu işallah.
Utku'ya burdan teşekkür ederimki yardımcı oldu,sağolsun bilgilerini esirgemedi...
Bandı başa sarıp ara ara foto ve videolar ile paylaşıcam işallah,şimdilik 4 poz ile ballangıç,herkese kolay gelsin.

Resim

Resim

Resim

Resim
.......................Uğur Erdil.....................
Resim
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı oguztüredi

Piranhacı

Piranhacı


Kayıt: 28.04.2008 23:25

İleti: 863

Yaş: 28

Konum: MİLAS yaş:21

İletiTarih: 19.07.2009 07:11   İleti başlığı:    

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Hadi gözün aydın Uğur abi umarım bir aksilik olmaz orduyu büyütürsün hayırlı olsun.
oğuz türedi
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı Burak SÜSLEYİCİ

TPF Özel Üyesi

TPF Özel Üyesi


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 14.03.2007 20:14

İleti: 2993

Yaş: 26

Konum: SARIYER

İletiTarih: 19.07.2009 08:29   İleti başlığı:    

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Fotoğraf mükemmel Uğur abi.Gerçekten balıklar işi aşmış yani.5 çiftin çiftleşmesi süper bi durum..Güle güle besle,büyüt abim..
Burak SÜSLEYİCİ
Pygocentrus Nattereri Üretim
☎ 0532 704 52 84
PiranhaTürkiye ®
Facebook & İnstagram : @piranhaturkiye
Resim
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı MirsaT_BehçeT

TPF Özel Üyesi

TPF Özel Üyesi


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 31.07.2005 11:01

İleti: 8063

Yaş: 43

Konum: Pendik İstanbuL

İletiTarih: 19.07.2009 09:06   İleti başlığı:    

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Maşallah kardeşim , forumun ilk bebesini sende görmüştük yine şaşırtmadın aldın yavruları hayırlı olsun.
MirsaT BehçeT

Pendik İstanbuL

Coldwell Banker İnvest Ofisinde Gayrimenkul danışmanı

Sahrayıcedit / ist.




Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı togelya

TPF Tecrübeli Üyesi

TPF Tecrübeli Üyesi


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 25.08.2008 15:33

İleti: 4983

Yaş: 27

Konum: İst/Güngören

İletiTarih: 19.07.2009 09:17   İleti başlığı:    

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Hayırlı olsun Uğur abi.
..::Tolga Erener::..
İstanbul/Güngören Yaş:21

Resim
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı zoro10

Yasaklı Üye


Kayıt: 13.11.2006 23:13

İleti: 2498

İletiTarih: 19.07.2009 09:37   İleti başlığı:    

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Hadi gözün aydın Uğur.Muhteşem birşey bu :)
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı ömer faruk

Katılımcı Piranhacı

Katılımcı Piranhacı


Kayıt: 25.08.2008 12:29

İleti: 1031

Yaş: 26

Konum: Nereye:D

İletiTarih: 19.07.2009 09:57   İleti başlığı:    

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Hayırlı olsun. 8)

Ömer Faruk ÇELİK.
Kırşehir/18
Pygocentrus Natteri-8[11-12]
Msn:red-belly-psychopaths@hotmail.com

Resim
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı U.Dalkılıç

Üretim Başarısı

Üretim Başarısı


Kayıt: 25.06.2006 18:39

İleti: 7743

Yaş: 37

Konum: İstanbul

İletiTarih: 19.07.2009 11:21   İleti başlığı:    

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Hayırlı olsun Uğur inşallah kazasız belasız büyütürsün.5 Çift rüya gibi ben 2 çift bile görmedim kaç yıldır hep üreyen bir dişi oldu.

Bunların dışında bişey varmı eşelemeler devam ediyor demiştin?
Resim
Utku DALKILIÇ 30
(535) 326 9 888

kardelen.cicekcilik@hotmail.com
www.utkudalkilic.com
Yapılmayan Bakım Piranhalara Sabotajdır.
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı ...

Piranhacı

Piranhacı


Kayıt: 21.04.2008 12:27

İleti: 819

İletiTarih: 19.07.2009 11:35   İleti başlığı:    

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Hayırlı olsun Uğur , Tebrikler doğrusu 5 çift aynı tankta gerçekten yumurtlaması pek duyulmuş bir olay değil sanırım.
Kayıpsız büyütmen dileğiyle...
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı Kelevra

Kayıtlı Üye

Kayıtlı Üye


Kayıt: 07.01.2009 01:03

İleti: 136

Yaş: 33

Konum: istanbul

İletiTarih: 19.07.2009 12:33   İleti başlığı:    

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Hayırlı olsun Uğur abi maşallahları var.
SERHAT KARATAŞ YAŞ:24 170-60-60
Resim
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı isko

TPF Tecrübeli Üyesi

TPF Tecrübeli Üyesi


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 15.04.2007 00:49

İleti: 4879

Yaş: 36

Konum: TRABZON

İletiTarih: 19.07.2009 12:37   İleti başlığı:    

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Toprağım bir ilke imza attın sanırım tebrikler. Senin adına çok sevindim :)
Kayıpsız büyütmen dileğiyle...
İskender ÇAT
200*60*70 = 1 Adet Serrasalmus Rhombeus
Bazıları Asla Evcilleşmez...
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı nameless

TPF Özel Üyesi

TPF Özel Üyesi


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 29.08.2006 11:45

İleti: 5961

Yaş: 40

Konum: İstanbul

İletiTarih: 19.07.2009 16:28   İleti başlığı:    

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Maşallah Uğur. Aynı tankta 5 çift inanılmaz bir sayı. Yavruları görmeyi bekliyoruz...
Barış UZMAY

P. Piraya (1)

Resim
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı TORK

Üretim Başarısı

Üretim Başarısı


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 06.05.2005 16:04

İleti: 5863

Yaş: 34

Konum: İstanbul

İletiTarih: 19.07.2009 17:20   İleti başlığı:    

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

oguztüredi yazdı:
Hadi gözün aydın Uğur abi umarım bir aksilik olmaz orduyu büyütürsün hayırlı olsun.


İnşallah Oğuz,sağolasın.

B.Süsleyici yazdı:
Fotoğraf mükemmel Uğur abi.Gerçekten balıklar işi aşmış yani.5 çiftin çiftleşmesi süper bi durum..Güle güle besle,büyüt abim..


Eyvallah Burak,hakikaten aştılar olayı :)
sağ taraftada eşleşenler var ama onları fotolayamamışım.Tekrar teşekkürler.

mirsat yazdı:
Maşallah kardeşim , forumun ilk bebesini sende görmüştük yine şaşırtmadın aldın yavruları hayırlı olsun.


Teşekkür ederim abim,onları büyütemedik ama işallah bunları büyütecez.Tekrar teşekkürler.

togelya yazdı:
Hayırlı olsun Uğur abi.


Eyvallah Tolgacım,sağol.

zoro10 yazdı:
Hadi gözün aydın Uğur.Muhteşem birşey bu :)


Teşekkür ederim,sizede nasip olur inşallah.

ömer faruk yazdı:
Hayırlı olsun. 8)


Sağol Ömer'im eyvallah.
.......................Uğur Erdil.....................
Resim
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı TORK

Üretim Başarısı

Üretim Başarısı


Kullanıcı avatarı


Kayıt: 06.05.2005 16:04

İleti: 5863

Yaş: 34

Konum: İstanbul

İletiTarih: 19.07.2009 17:32   İleti başlığı:    

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

U.Dalkılıç yazdı:
Hayırlı olsun Uğur inşallah kazasız belasız büyütürsün.5 Çift rüya gibi ben 2 çift bile görmedim kaç yıldır hep üreyen bir dişi oldu.

Bunların dışında bişey varmı eşelemeler devam ediyor demiştin?


Teşekkürler üstad,hakikaten 5 çift rüya gibi dediğim gibi şaşkınlığımdan çekim bile yapamadım.
Yumurtaları çektikten sonra 2 çift yumurtalarının olmadığını görünce tekrar bir araya gelmeye çalıştılar sürtünüyorlardı ama ertesi gün birleşme olmadı.Hatta senle konuşurken kum kazıyorlar demiştim,o gündü...Ertesi gün baktığımda dediğim gibi çifteleşme yoktu ama erkekler titredikleri yerde yumurta varmış gibi dönüyorlardı.
Onun akibetinde şuan hepsi normal renklerindeler,ana tanktakilerde yüzüyor.Ama yaşayacaklarını sanmıyorum gün geçtikçe eksiliyor sayıları...

Osman Gemici yazdı:
Hayırlı olsun Uğur , Tebrikler doğrusu 5 çift aynı tankta gerçekten yumurtlaması pek duyulmuş bir olay değil sanırım.
Kayıpsız büyütmen dileğiyle...


Teşekkür ederim Osman valla bende çok şaşkınım,keşke daha güzel ve anlaşılır bir video ekleyip sizinle paylaşabilseydim.Akşama videoyu sizlerle paylaşırım.

PiThana yazdı:
Hayırlı olsun Uğur abi maşallahları var.


Eyvallah dostum,teşekkür ederim.

isko yazdı:
Toprağım bir ilke imza attın sanırım tebrikler. Senin adına çok sevindim :)
Kayıpsız büyütmen dileğiyle...


Teşekkürler toprağım,sağolişallah seninkilerde deli gibi döker.
Seninkilerde hala yokmu bir kıpırdanma?

nameless yazdı:
Maşallah Uğur. Aynı tankta 5 çift inanılmaz bir sayı. Yavruları görmeyi bekliyoruz...


Eyvallah Barış abim,hakketen inanılmaz.Yavrular yarın eklicem işallah.
.......................Uğur Erdil.....................
Resim
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 

Çevrimdışı mtnyrdr

Kayıtlı Üye

Kayıtlı Üye


Kayıt: 23.01.2008 20:43

İleti: 126

Yaş: 32

İletiTarih: 19.07.2009 17:46   İleti başlığı:    

Alıntı ile cevapla İletiyi rapor et 

Bende 4 çift yumurta bırakmıştı, rekor sende artık.

Sağlıklı büyütüp bol bol yavru almanı dilerim. İlk başlarda acemilik oluyor ama sonra alışıyorsun. Umarım uğraşacak kadar vaktin vardır.
Metin Yurdaer
Yaş: 23
İstanbul
Resim
Sayfa başı Profile bak Özel mesaj gönder 
Önceki iletileri göster:  Sıralama  
Konuya cevap yaz
 14 sayfadan 1. sayfa [ 201 ileti ]
[Sayfaya git]   1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Sonraki


Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir

Bu forumda yeni konular açabilirsiniz
Bu forumda konulara cevap yazabilirsiniz
Bu forumda kendi iletilerinizi değiştiremezsiniz
Bu forumda kendi iletilerinizi silemezsiniz